Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Аб установе

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

"Боркаўская сярэдняя школа"

Бярозаўскага раёна знаходзіцца на тэрыторыі Сігневіцкага сельскага савета. Пабудавана ў 1965 годзе. Мікрараён школы ўключае ў сябе населеныя пункты: в. Пешкі, в. Кашалёва, в. Міхалкі, в. Лясковічы.

Школа знаходзіцца ў 20 км ад раённага цэнтра г. Бяроза.

РЕЖЫМ РАБОТЫ ШКОЛЫ

на 2021/2022 навучальны год

Панядзелак - Пятніца

7.40 - 18.00

Субота

8.30 - 13.00

Прыход дзяжурнага адміністратара

7.40

Прыход дзяжурнага настаўніка

8.00

Пачатак вучэбных заняткаў

8.30

Перапынак на абед для навучэрцаў

11.05 - 11.25

12.10 - 12.30

Канец вучэбных заняткаў

15.05

Работа ГПД

12.00-16.30

Спартыўныя секцыі для працаўнікоў УП "Боркаўскае"

19.00 - 21.00

                                              Дзяжурства адміністрацыі

Галабурда Віктар Васільевіч –

панядзелак, серада, пятніца

Мігіц Марына Анатольеўна –

аўторак, чацвер, субота

Дзяжурства настаўнікаў:

згодна з графікам

Наш герб

Боркаўская сярэдняя школа-гэта свой незвычайны свет. Праходзіць год за годам, а яна жыве сваім дзіўным, радасным, шумным жыццём.

ГІСТАРЫЧНЫЯ ВЕХІ Ў ЖЫЦЦІ ШКОЛЫ

Па архіўных данных у 1903 годзе ў Борках адкрылася двухкласнае народнае вучылішча, якое размяшчалася ў наёмным доме. З 1907 года народнае вучылішча размяшчалася ўжо ў спецыяльна пабудаваным будынку. Гэта будынак складалася з кватэры настаўніка і з класнага пакоя.

   

Класны пакой быў даўжынёй 10 метраў і шырынёй 8 метраў, вышынёй 3,5 метра і атапліваўся трыма галандскімі печкамі. У народным вучылішчы была адкрыта і першая бібліятэка. Першым настаўнікам вучылішча быў Бубнаў. Закон Божы вёў протаіерэй Чарнякаўскай Свята-Мікалаеўскай царквы Адам Ігнацьевіч Сабаткоўскі. Ён настаўнічаў з 1865 года, а ў Борках з 1903 года.

Навучальны год у вучылішчы пачынаўся ў кастрычніку, а завяршаўся ў красавіку. Настаўнікі часта мяняліся. Даўжэй за ўсіх працавала Людміла Рыгораўна Балабушэвіч, сястра святара з в. Малеч. Яна была выдатным педагогам і выдатным чалавекам. Менавіта яна многім людзям з вёсак Пешкі і Боркі дала пуцёўку ў адукацыю.

З 1915 па 1921 года Боркаўскае народнае вучылішча не працавала. Гэта быў час Першай Сусветнай вайны (1914 - 1918гг.), у ходзе якой частка Беларусі апынулася пад уладай Польшчы. Беларускамоўныя школы зачыняліся. Усюды ўводзілася польская навучанне. У старым школьным будынку ў в. Боркі была адкрыта чатырохгадовая польская школа. Працавала яна да 1939 года. Першай настаўніцай была Крысціна Бачкоўская з в. Чарнякава. Затым у школе працавала Ванда Ваўроская. У 30-х гадах у Боркаўскую школу быў накіраваны настаўнік з Польшчы-Адам Марцыян. Ён настаўнічаў у 1 і 2 класах, а ў 3 і 4-Польскі афіцэр Сцяпан Банашкевіч. З дапамогай гэтых настаўнікаў у Борках была арганізавана вячэрняя школа, дзе можна было атрымаць адукацыю за 5 і 6 класы.

  

Пасля Вялікай Айчыннай вайны ў Борках была адкрыта пачатковая школа, а ў 1948 годзе яна была перайменавана ў няпоўную сярэднюю (васьмігадовую) школу. Дырэктарам у той час быў Зялёнка Філіп Мікалаевіч. У 1965 годзе Боркаўскую васьмігадовую школу перайменавалі ў сярэднюю і ў гэтым жа годзе быў пабудаваны новы будынак школы. Кіраваў калектывам новай сярэдняй школы Шабусаў М. А. затым дырэктарамі былі Кухацкаволец, Сергеевіч, Собаль, Кутасевіч, Дамброўскі. Зараз узначальвае педагагічны калектыў Галабурда Віктар Васільевіч.

Школа сёння

Наша школа незвычайная. Для настаўнікаў школы самае галоўнае-даць паверыць кожнаму маленькаму вучню, што ён усё ўмее, што ў яго ўсё атрымаецца, не даць згаснуць агеньчыку радасных адкрыццяў у вачах кожнага дзіцяці. Школа для іх-гэта не толькі тое месца, дзе яны атрымліваюць веды, для іх-гэта маленькая краіна. У школе абсталяваны новыя кабінеты, майстэрня, бібліятэка, спартыўная зала, сталовая.

У цяперашні час ДУА "Баркоўская сярэдняя школа" - гэта цэнтр:

  • атрымання сучасных ведаў;
  • выкарыстання інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе;
  • развіцця творчых здольнасцяў навучэнцаў;
  • рэалізацыі разнастайных інтарэсаў навучэнцаў;
  • атрымання дадатковага адукацыі;
  • прапаганды здаровага ладу жыцця;
  • выхавання патрыёта і грамадзяніна сваёй Радзімы.

Педагагічны калектыў школы-гэта 21 настаўнік. 7 педагогаў вышэйшай катэгорыі. 9 педагогаў першай катэгорыі.

Сёння сярод настаўнікаў школе ёсць і яе выпускнікі:

Качурка Наталля Уладзіміраўна-настаўнік рускай мовы і літаратуры, мастацтва;
Касевіч Людміла Мікалаеўна-настаўнік гісторыі і грамадазнаўства;
Мікіціч Наталля Рыгораўна-настаўнік пачатковых класаў;
Касевіч Наталля Мікалаеўна-настаўнік пачатковых класаў.
Галоўны кірунак у працы калектыву-станаўленне асобы інтэлектуальнай, прафесійна-арыентаванай, высокаарганізаванай, гатовай да адаптацыі ў грамадстве і здольнай выкарыстоўваць свае таленты на карысць яго развіцця. Адукацыйная сістэма школы пабудавана на аснове асобасна-арыентаванага падыходу ў навучанні.

У школе створана лакальная сетка. Яна звязала ўсіх карыстальнікаў адзіным інфармацыйным патокам. Школа мае выхад у Інтэрнэт. Асноўным інфармацыйным рэсурсам у Інтэрнэт з'яўляецца сайт школы borki.bereza.edu.by на яго старонках можна даведацца ўсё тое, чым жыве школа.

У школе свая жыццё, і ўсё там квітнее. Паўсюль бачыш ўсмешлівыя асобы навучэнцаў і настаўнікаў. І з кожным годам яна становіцца ўсё лепш і лепш...

Філасофія школы

  • Асоба, яе духоўнае развіццё-гэта мэта, паказчык, вынік.
  • Мы вучым уменню вучыцца.
  • Веданне замежнай мовы дапаможа вам у складаным і сучасным свеце, а матэматычныя навыкі паселяць у вас упэўненасць у заўтрашнім дні.
  • Супрацоўніцтва настаўніка і вучня-аснова сучаснага УВП.
  • Мы падтрымліваем навучэнцаў і разам падзяляем перамогі і ўзнагароды.

Місія школы

Выхаванне выпускніка, які самастойна думае, які ўмее творча вырашаць праблемы, які шануе і паважае роднае, блізкае.

Каштоўнасць

  • асоба чалавека (вучань, настаўнік, бацькі), яго унікальнасць, непадобнасць;
  • прызнанне, развіццё і гарманізацыя інтэлектуальнага і духоўнага багацця кожнай асобы;
  • самакаштоўнасць дзяцінства як важнага, асноўнага перыяду жыцця чалавека;
  • ўзаемаабагачэнне і ўзаемадапаўненне вопытам;
  • прызнанне вучня суб'ектам адукацыйнага працэсу;
  • прыярытэтнасць чалавечых каштоўнасцяў па адносінах да сацыяльнаму статусу.

Нашы прыярытэты

  • якаснае абнаўленне работы школы па захаванню псіхафізічнага здароўя навучэнцаў і настаўнікаў;
  • камп'ютарная падрыхтоўка і авалоданне сучаснымі камп'ютарнымі тэхналогіямі;
  • прыцягненне бацькоў да вучэбна-выхаваўчаму працэсу;
  • пашырэнне знешніх сувязяў для вырашэння праблем выхавання.

Асаблівасці асноўнага адукацыі

Школа забяспечвае якаснае навучанне з дапамогай укаранення сучасных прагрэсіўных педагагічных тэхналогій у вучэбна-выхаваўчым працэсе.