Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Адно акно

Асноўнымі прынцыпамі ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур з'яўляюцца: законнасць, роўнасць зацікаўленых асоб перад законам, прыярытэт інтарэсаў зацікаўленых асобаў, адкрытасць адміністрацыйнай працэдуры, аператыўнасць і даступнасць адміністрацыйнай працэдуры, заяўны прынцып аднаго акна, супрацоўніцтва пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур.

Заяўны прынцып аднаго акна - зварот зацікаўленага асобы з заявай у адзін упаўнаважаны орган з прыкладаннем дакументаў і (або) звестак, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, якія могуць быць прадстаўлены толькі зацікаўленым тварам.

Пры звароце грамадзяніну неабходна прадаставіць толькі мінімальны пакет дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры. Астатнія дакументы, неабходныя для ажыццяўлення адпаведнай адміністрацыйнай працэдуры запытваюцца спецыялістам выконваючай арганізацыі, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.

Да ведама грамадзян:

Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў сакратара, тэлефон (01643) 46-7-26
Адказны за вядзенне кнігі заўваг і прапаноў Равенька Марына Уладзіміраўна, сакратар установы адукацыі.

Папярэдняе кансультаванне грамадзян і (або) папярэдні запіс на прыём да кіраўніка ўстановы адукацыі ажыццяўляецца сакратаром установы адукацыі Равенька Марынай Уладзіміраўнай:
- Па тэлефоне (01643) 46-7-26
- Па электроннай пошце borki@berezaroo.brest.by

Для таго, каб скарыстацца магчымасцю запісацца на прыём праз Інтэрнэт, трэба абавязкова пазначыць наступныя звесткі:
- Прозвішча, імя, імя па бацьку
- Адрас
- Тэлефон
- Адрас электроннай пошты
- Кароткі змест заявы
- Куды раней звярталіся па дадзеным пытанні
- Ці маецца перапіска, якія патрабаванні з заяўленых не выкананы

Просім звярнуць увагу на паўнату што прадстаўляюцца звестак, якія неабходныя для падрыхтоўкі да прыёму.

Ананімныя звароты, калі ў іх няма паведамленняў пра злачынства, разгляду не падлягаюць.

Пісьмовы запыт пры наведванні ўстановы адукацыі можна пакінуць у кабінеце сакратара Равенька Марыны Уладзіміраўны.

  • 2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкіразгарнуць » / « згарнуць
  • 2.2. Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзеразгарнуць » / « згарнуць
  • 2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службыразгарнуць » / « згарнуць
  • 2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэнна тэрміну па доглядзе за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спынення выплаты дапамогіразгарнуць » / « згарнуць
  • 2.25. Выдача даведкі об знаходжанні ў адпуску па дргляду за дзіцем да дасягнення ім узроста 3 гадоўразгарнуць » / « згарнуць
  • 6.1.1. Выдача дублікатаў: дакумента аб адукацыі, дадатка да яго, дакумента аб навучанніразгарнуць » / « згарнуць
  • 6.3. Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (з указаннем неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі, арганізацыя, якая рэалізуе адукацыйныя праграмы паслявузаўскай адукацыі, іншая арганізацыя, індывідуальны прадпрымальнік, якім у адпаведнасці з заканадаўствам прадастаўлена права ажыццяўляць адукацыйную дзейнасць)разгарнуць » / « згарнуць